Så här har vi det VARJE morgon. 365 dagar om året..:-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Gud vad roligt! =)

*Malin* sa...

Åh vad bäst! Jag känner igen det där alltför väl... :-) Tack för ett gott skratt! :-D

Anonym sa...

Haha! Fantastiskt bra! Min katt är nöjd om jag sover länge - tack och lov. Inte hundarna dock...

Anonym sa...

Den var riktigt skojig..hahaha..
Känner igen mig alltför väl.
Trodde att det bara var vi som hade
en sån' besvärlig katt...Kul kul

Anonym sa...

Haha. :) Sjukt sött.

Kerstin sa...

Haha, den var rolig! Tyvärr är jag kattallergiker så vi kan inte ha nån egen.
//Kerstin

Amoroso sa...

Vi kattägare sitter i alla fall i samma båt :-) Synd Kerstin, att du är allergisk!

Anonym sa...

Åååh...tårarna rinner! Precis så här är det att vara kattägare. Tyvärr har vår madam för vana att vilja "ungås" också på nätterna. Och då tar hon till brösttoner!

Amoroso sa...

Eva: Ja den är så söt att det nästan gör ont :-) ajaj, ramaskri på natten... Hemskt, hemskt...